Babaeski Meslek Yüksekokulu
22/02/2021 19:37:49 - 22/02/2021 19:37:49 - 1334 Okunma
Üniversitemizin 22.02.2021 tarih ve 115 Sayılı Senato Toplantısında, 2020-2021 Bahar Döneminde Önlisans, Lisans ve Lisansüstü tüm akademik birimlerde;
 
a) Derslerin teorik ve uygulamalı kısımlarının çevrimiçi yapılması,
 
b) İşyerinde 3+1, İMEP gibi mesleki eğitim uygulamalarının ve dönem stajlarının yüzyüze yapılması, salgının seyrine göre işyerinde 3+1, İMEP gibi mesleki eğitim uygulamaları ve dönem stajları ile ilgili alınacak kararların birimlere bırakılması, 
 
c) Derslerin işleyişi, ölçme ve değerlendirme ile ilgili esaslar vb. hususların Kırklareli Üniversitesi Uzaktan Öğretim Uygulama Usul ve Esasları’na göre belirlenmesi kararları alınmıştır.
 
NOT: 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı kayıt yenileme ve danışman onayı işlemleri 22 Şubat 2021 tarihinde başlamış olup 26 Şubat 2021 tarihinde sona erecektir. Önemle duyurulur.
 

2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı ders kayıt işlemleri 22.02.2021- 26.02.2021 tarihleri arasında öğrenci bilgi sistemi (https://obs.klu.edu.tr/) üzerinden yapılacaktır. Belirlenen tarihlerde sistemsel olarak ders kaydını öğrencilerimiz tamamlayacaktır. Aşağıda yer alan ders kayıt kılavuzunu inceleyerek ders kayıtlarınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Öğrencilerimizin öncelikle ödemesi gereken katkı payı/öğrenim ücreti varsa Ziraat Bankası ATM’lerinden 26 Şubat 2021 tarihi mesai saati bitimine kadar ödemeleri gerekmektedir. (Normal öğretim öğrencisi olup, okulunu uzatmayanlar katkı payı ödemeyeceklerdir, 2 üniversite okuyanlar ödeyecektir.)

Uyarı: Ders kayıt işleminizi tamamladığınızda kontrol ve onay işlemi sınıf danışmanları tarafından yapılacaktır. Sınıf Danışmanları aşağıdaki tabloda yer almaktadır. Öğrencilerimiz ders kayıt sürecinde ve eğitim süreciyle ilgili danışmanı ile iletişime geçmesi tavsiye edilir.  

Ayrıca: Meslek Yüksekokulumuza yeni kayıt yaptıran ve tüm öğrencilerimizin alması gereken ONLİNE(Çevirim İçi) eğitimlerde ve toplantılarda ihtiyaç duyulacak olan  "klu.edu.tr" uzantılı yeni e-posta adresi alma ya da şifre sıfırlama işlemleri için başvuru,  http://kluposta.klu.edu.tr/ adresinde yapılabilecektir.

Not: Kayıt yapan öğrencilerimiz ders kayıt formunu ve varsa dekontunu danışmanına teslim etmeyecektir.

Ders Kayıt Kılavuzu İçin Tıklayınız. 

BÖLÜM / PROGRAM

DERS KAYIT VE STAJ DANIŞMANI

E - POSTA ADRESİ

Bankacılık ve Sigortacılık Programı 1/A Şubesi

Öğr. Gör. Önder GÜR

ondergur@klu.edu.tr

Bankacılık ve Sigortacılık Programı 1/B Şubesi

Öğr. Gör. Yeşim CAN

yesimcan@klu.edu.tr

Bankacılık ve Sigortacılık Programı 2/A Şubesi

Öğr. Gör. Işıl TÜZÜN ARPACIOĞLU

isil.tuzun@klu.edu.tr

Bankacılık ve Sigortacılık Programı 2/B Şubesi

Öğr. Gör. Beste Burcu KASAP

bestekasap@klu.edu.tr

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı 1. Sınıf

Öğr. Gör. Serap ONAT

serap.onat@klu.edu.tr

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı 2. Sınıf

Öğr. Gör. Aslı KESKİN

asli.keskin@klu.edu.tr

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı 1. Sınıf ve 2. Sınıf

Öğr. Gör. Nedim YAKUT

nedim.yakut@klu.edu.tr

Dış Ticaret 1. Sınıf

Öğr. Gör. Oğuzhan ÖZÇELİK

oguzhanozcelik@klu.edu.tr

Dış Ticaret 2. Sınıf

Dr. Öğr. Üyesi Fatma Oya AKTAŞ GHAZANFARİ

oya.aktas@klu.edu.tr

Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği Programı 1. Sınıf

Öğr. Gör. Enes ÇELİK

enes.celik@klu.edu.tr

Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği Programı 2. Sınıf

Öğr. Gör. Gülsen DEMİRKOL GEROĞLU

gulsen.geroglu@klu.edu.tr

İşletme Yönetimi 1. Sınıf ve 2. Sınıf

Öğr. Gör. Uğur EYİDİKER

ugur.eyidiker@klu.edu.tr

Yerel Yönetimler 1. Sınıf ve 2. Sınıf

Öğr. Gör. Uğur EYİDİKER

ugur.eyidiker@klu.edu.tr

kayitlar

Facebook Twitter Google Plus
Telefon Tablet Bilgisayar Bu website tüm cihazlarla uyumludur.