Babaeski Meslek Yüksekokulu
30/05/2023 14:10:11 - 30/05/2023 14:10:11 - 199 Okunma

Kırklareli Üniversitesi “Mezun Kürsüsü” etkinlikleri kapsamında, Babaeski MYO tarafından düzenlenen “Çağrı Merkezi Dünyasından İzlenimler” konulu online söyleşiye, Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı’ndan 2017 yılında mezun olan Gülsüm KAYA konuk olarak katıldı.
Kendisini kısaca tanıtarak söyleşiye başlayan Gülsüm KAYA, 2017 yılı yaz döneminde zorunlu stajını yaptığı ve sonrasında kadrolu çalışma sürecine geçtiği firma ile başlayıp halen farklı bir kuruluşta devam eden altı yıllık özel sektör Çağrı Merkezleri serüvenini anlattı. 
Çağrı Merkezinde görev yapmanın avantajları ve dezavantajlarından da bahseden KAYA, yapılan işin niteliği itibariyle iletişim becerisinin çok önemli olduğunu vurguladı ve öğrencilik döneminde elde edilen teorik ve uygulama birikiminin iş dünyasında kesinlikle avantaj yarattığını belirtti. 
Mevcut öğrencilere; üniversite döneminin sadece okul ortamı ve derslerle sınırlı bırakılmaması, sosyal aktivitelerle de zenginleştirilmesi gerektiğini konusunda önerilerde bulunan Gülsüm KAYA, bu durumun kişisel gelişim ve vizyon açısından katkısının yüksek düzeyde olduğunu ifade etti.  
Son bölümünde öğrencilerle soru-cevap şeklinde devam eden söyleşi, mezun öğrenci Gülsüm KAYA’ya, katkı ve desteklerinden dolayı teşekkür edilerek sona erdi.

 

mezun

Facebook Twitter Google Plus
g
Telefon Tablet Bilgisayar Bu website tüm cihazlarla uyumludur.