Babaeski Meslek Yüksekokulu
19/05/2023 15:23:44 - 19/05/2023 15:23:44 - 203 Okunma

Kırklareli Üniversitesi “Kariyer Günleri Etkinlikleri” kapsamında, Babaeski MYO’nda düzenlenen online söyleşiye, Kırklareli 112 Çağrı Merkezi Müdürü Sayın; Serkan AYYILDIZ konuk olarak katıldı.
Söyleşinin başlangıcında Kırklareli 112’de görev yapan yetkili personel tarafından, 112 Acil Çağrı Merkezi hizmetleri ve uygulamaları ile işe alım süreç ve prosedürleri ile ilgili bilgilendirmeler yapıldı.  Sonrasında söz alan Kırklareli 112 Çağrı Merkezi Müdürü Serkan AYYILDIZ; Babaeski MYO Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı ile 2019 yılından bu yana verimli ve etkili iş birliği yaptıklarını ve bunun daha da geliştirilmesi için sürekli iletişim halinde olduklarını belirtti.
Bir yönetici gözüyle verimlilik ve kalıcılık açısından “Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı” mezunları ile çalışmayı tercih ettiğini bildiren AYYILDIZ, sektörün genişlemekte olduğunu belirterek 112’lerde görev almak isteyen öğrencilere tavsiyelerde bulundu. 
İşyeri ortamının özellikleri ve gereklilikleri hakkında da bilgi veren Serkan AYYILDIZ, şu an Babaeski MYO Çağrı Merkezi Hizmetleri programı mezunu bir personelin kadrolarında bulunduğunu ve ayrıca aynı programın 2. sınıfından bir öğrencinin de “İşyeri Eğitim Uygulamasını” kendi bünyelerinde gerçekleştirmekte olduğunu ifade etti.
Etkinliğe katılan öğrencilerin de merak ettikleri konuları sorma fırsatı buldukları söyleşi, Müdür Serkan AYYILDIZ’a, Babaeski MYO olarak katkı ve desteklerinden dolayı teşekkür edilerek son erdi.

 

kariyer 112

Facebook Twitter Google Plus
n
Telefon Tablet Bilgisayar Bu website tüm cihazlarla uyumludur.