Babaeski Meslek Yüksekokulu
24/03/2021 19:18:57 - 24/03/2021 19:18:57 - 666 Okunma

Kırklareli Üniversitesi 10. Kariyer Günleri kapsamında, Babaeski MYO tarafından 17 Mart 2021 Çarşamba günü düzenlenen etkinlikte, mezun öğrencimiz Muhammed Enes YENİGÜN konuğumuz oldu. Moderatörlüğünü Öğr. Gör. Nedim YAKUT’un gerçekleştirdiği “Çağrı Merkezinde Müşteri Temsilci Olmak” konulu çevrimiçi söyleşi saat 10:30’da başladı ve 70 dakika sürdü.

Babaeski MYO Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı’ndan mezun olan konuğumuz M. Enes YENİGÜN, 4 yıl önce henüz diplomasını almadan, stajyer olarak başladığı ve halen çalışanı olduğu Turkcell Global Bilgi firmasındaki Çağrı Merkezi Müşteri Temsilciliği serüvenini katılımcılarla paylaştı. Süreç içinde yaşadıklarını, deneyimlerini dile getiren YENİGÜN, Çağrı Merkezi sektöründe çalışmak isteyen öğrenciler için tavsiye ve görüşlerini de ifade etti.

Zamanın çoğu farklı programlardan gelen katılımcıların soruları ile karşılıklı diyalog şeklinde geçen söyleşide; pandemi döneminde sektörün değişen şartlara uyumu, iş yaşamı ve teknoloji, bireysel kariyer gelişiminin başlangıcı için alınması gereken temel kararlar, iletişimin iş dünyasındaki önemi gibi konu başlıkları öne çıktı.

Katılımcı öğrenciler, söyleşi sırasında ve sonrasında, önceden kendileri gibi bir öğrenci iken şu anda profesyonel iş dünyasının içinde yer alan konuğumuz ile diyalog kurabilmenin kendileri için çok yararlı ve yol gösterici olduğunu ifade ettiler.

Başta konuğumuz M. Enes YENİGÜN olmak üzere, bu etkinliğin gerçekleşmesine katkı yapan ve destek veren herkese çok teşekkür ederiz.

kariyer

Facebook Twitter Google Plus
enes
Telefon Tablet Bilgisayar Bu website tüm cihazlarla uyumludur.