18/04/2025 14:58:49 - 18/04/2025 14:58:49 - 28 Okunma

Babaeski Meslek Yüksekokulu öğrencileri 16.04.2025 çarşamba Günü Vodafone Türkiye Yüksek Riskli Müşteri Yönetimi Müdürü Mihriban Mehan ile gerçekleştirilen söyleşide öğrencilerimiz ile buluştu. Mihriban Mehan kendi kariyer hikâyesinden başlayarak, iş hayatına başlangıç süreci, iş yaşamında beklentiler, çağrı merkezlerinde teknoloji kullanımı ve diğer yetkinliklerin önemi, Vodafene’da kariyer konularıyla ilgili bilgi ve deneyimlerini öğrencilerle paylaştı. Mihriban Mehan’a katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

vodafone çağrı merkezi

Facebook Twitter Google Plus
vdfn
Bilgi Yönetim Sistemi
Erasmus Koordinatörlüğü
Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü
Elektronik Belge Yönetim Sistemi
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
Performans Analiz Sistemi
Öğrenci E-posta Girişi
Personel E-posta Girişi
Trakya Üniversiteiler Birliği
Kalite Geliştirme Koordinatörlüğü
KLU Mezunlar Portalı
Öğrenci Bilgi Sistemi