Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı
Ülkemizde son yıllarda müşteri/vatandaş odaklı hizmet anlayışının gelişmesinin bir sonucu olarak özel/kamu sektörü çağrı merkezleri bir hizmet kanalı olarak dikkati çekmekte, sayıları ve hizmet kaliteleri gün geçtikçe artmaktadır. Firmaların çok daha geniş kitlelere ulaşması ve kısa sürede yeni müşteriler kazanabilmeleri için son derece avantajlı bir çözüm olarak karşımıza çıkan “çağrı merkezleri” son yıllarda daha da fazla önem kazanmaya devam etmiş ve kapsama alanını genişletmiştir.
Bu kadar kapsamlı bir istihdam sahası yaratacak olan çağrı hizmetleri sektörünün, kurumsal üyelerini başarıya taşımasında temel kural vatandaş/müşteri memnuniyetini sağlamak olmakta, bu memnuniyetin ise ancak mesleğin akademik eğitimini almış, donanımlı, dinamik bireylerle sağlanabileceği bilinmektedir. Programın temel amacı, alanında yetkinlik kazanmış bireyler yetiştirmektir. Bu bağlamda, programdan mezun olan öğrenciler, istihdam sahası giderek artan ‘çağrı merkezi’ sektöründe kalifiye eleman ihtiyacının karşılanması hususunda öncelikli işgücü olacaktır.
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı İş Olanakları
Bölüm mezunları özel sektördeki tüm firmaların çağrı merkezlerinde, Emniyet, sağlık, vergi gibi konularda faaliyette olan kamu sektörü çağrı merkezlerinde, bankaların çağrı merkezlerinde çalışabileceklerdir. Halkla ilişkiler ve iletişim görevleri ile birlikte yürütülen ve müşteri ile yüz yüze ya da telefon yolu ile bağ kurmayı gerektiren diğer görev ve pozisyonlarda da istihdam olanakları mevcuttur.
çağrı