Babaeski MYO Çağrı Merkezi Hizmetleri programı öğrencileri, Kırçıl iletişim hizmetleri çağrı merkezinde işletmelerde mesleki eğitim sürecinde iş dünyasıyla birebir deneyim kazanma fırsatı buldular. Mesleki eğitim kapsamında öğrencilerimiz, çağrı merkezi operasyonlarını yakından tanıyarak iş süreçlerini deneyimleme imkânı elde ettiler.
Mesleki eğitim sürecinin ara değerlendirilmesi amacıyla okulumuzda bir toplantı düzenlendi. Bu toplantıda, öğrencilerin iş koşulları, çalışma ortamı ve sektördeki iş olanakları hakkındaki deneyimleri paylaşıldı. Ayrıca öğrenciler, staj sırasında karşılaştıkları fırsatlar ve zorluklar hakkında geri bildirimde bulunarak deneyimlerini aktardılar.
Toplantıya Babaeski MYO Okul Müdürümüz Dr. Öğr. Üyesi Ahmet AYDIN ve İşletmede Mesleki Eğitim Koordinatör Müdür Yardımcımız Öznur ŞAMANDAR YILMAZ da katıldı. Öğrencilerin görüş ve önerilerini dinleyerek mesleki eğitim sürecinin daha verimli hale getirilmesi adına değerlendirmelerde bulundular. İşletmelerle olan iş birliğinin geliştirilmesi ve öğrencilerin sektöre daha iyi hazırlanabilmesi için yapılabilecek çalışmalar hakkında fikir alışverişinde bulunuldu.
Toplantı, öğrencilerimizin mesleki gelişimine katkı sağlamak ve iş dünyasına hazırlanmalarına destek olmak amacıyla verimli bir şekilde tamamlandı.
mesleki eğitim staj