09/05/2016 10:47:06 - 09/05/2016 10:51:10 - 12751 Okunma

Kırklareli Üniversitesi Babaeski Meslek Yüksekokulu Çağrı Hizmetleri Merkezi öğrencileri bu yıl 4.’sü İstanbul Steingerberger Hotel’de düzenlenen Çağrı Merkezi Zirvesi’ne katıldı.

İstanbul Steingerberger Hotel’de gerçekleştirilen 4. Çağrı Merkezi Zirvesi’ne Öğr. Gör. Harun Bayer ve Öğr. Gör. Tahsin Işık’ın danışmanlığında katılan Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü gerçekleştirilen organizasyonla öğrenciler çağrı merkezi sektöründe faaliyet gösteren firmalarla bir araya geldiler.

Sektörü tanıma ve sektör temsilcileriyle bir araya gelme şansı yakalayan Babaeski MYO Çağrı Merkezi Hizmetleri  bölümü öğrencileri, gerçekleştirilen 4. Çağrı Merkezi Zirvesi’nde Türkiye’nin önde gelen çağrı merkezi şirketlerinin stantlarını ziyaret ederek, sektör temsilcilerinden kariyer olanakları ve iş fırsatları hakkında ilgili bilgi aldılar, sektör yöneticilerinin vermiş oldukları konferanslara katılarak çağrı merkezi sektörünü daha yakından tanıma fırsatı buldular.

Sektörel iletişimi güçlendirmek ve çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde itici güç olmak amacıyla hayata geçirilen Çağrı Merkezi Zirvesi, Türkiye’deki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri ve sektörel yenilikleri takip etmelerine olanak sundu.

çağrımerkezi

Facebook Twitter Google Plus
Bilgi Yönetim Sistemi
Erasmus Koordinatörlüğü
Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü
Elektronik Belge Yönetim Sistemi
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
Performans Analiz Sistemi
Öğrenci E-posta Girişi
Personel E-posta Girişi
Trakya Üniversiteiler Birliği
Kalite Geliştirme Koordinatörlüğü
KLU Mezunlar Portalı
Öğrenci Bilgi Sistemi