Babaeski Meslek Yüksekokulu
16/10/2015 12:13:49 - 20/10/2015 12:13:49 - 13657 Okunma

Üniversitemiz Babaeski Meslek Yüksekokulu  Çağrı  Merkezi Hizmetleri Programı öğrencileri bu yıl 11.’si düzenlenen Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarına katıldı.

İstanbul Haliç Kongre ve Kültür Merkezinde gerçekleştirilen 11. Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarına Öğr. Gör. Harun BAYER ve Öğr. Gör. Tahsin IŞIK’ın danışmanlığında katılan Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencileri özel sektörle buluşma fırsatına sahip oldu.  

Sektörü tanıma ve sektör temsilcileriyle bir araya gelme şansı yakalayan Babaeski MYO Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencileri, Fuarda Türkiye’nin önde gelen çağrı merkezi şirketlerinin stantlarını ziyaret ederek, sektör temsilcilerinden kariyer olanakları ve iş fırsatları hakkında bilgi aldı.

 

Sektörel iletişimi güçlendirmek ve çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde itici güç olmak amacıyla hayata geçirilen Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarında, Türkiye’deki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri ve sektörel yenilikleri takip etmelerine olanak sundu.

Her yıl farklı bir ana temanın ele alındığı konferanslarda bu yıl “Müşteri” ana temasıyla, strateji, insan kaynakları, başarı öyküleri ve teknoloji başlıkları altında farklı oturumlar düzenlendi.

 

 

fuar

Facebook Twitter Google Plus
Telefon Tablet Bilgisayar Bu website tüm cihazlarla uyumludur.