Babaeski Meslek Yüksekokulu
09/11/2018 15:59:44 - 09/11/2018 15:59:44 - 132 Okunma

 

Kırklareli Üniversitesi Babaeski Meslek Yüksekokulu’nda “Çağrı Merkezi Sektöründe Güncel Gelişmeler ve Gelecek Beklentileri” başlıklı seminer düzenlendi. Turkcell Global Bilgi Edirne Lokasyon Müdürü Harun Eren ve Turkcell Global Bilgi İnsan Kaynakları Planlama ve İşe Alım Müdürü Kenan Şahan’ın bilgi ve birikimlerini aktardığı seminere öğretim elemanları ve Çağrı Merkezi Hizmetleri ve Bankacılık-Sigortacılık Programı öğrencileri katıldı.

 

7 Kasım 2018 Çarşamba günü 13:00’da Babaeski Meslek Yüksekokulu Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen etkinlikte, Turkcell Global Bilgi Edirne Lokasyon Müdürü Harun Eren, öğrencilere dünyada ve Türkiye’deki Çağrı Merkezi sektöründe yaşanan gelişmeler ve Çağrı Merkezlerinde çalışmayı düşünen adayların sahip olması gereken nitelikler hakkında bilgi verdi. Eren, Çağrı Merkezlerinin neden tercih edilmesi gerektiği ve Çağrı Merkezi dünyasının bilinmeyenleri hakkında yaptığı sunumunda ise Çağrı Merkezlerinin farklı alanlarındaki bilgi ve tecrübelerini paylaştı.

 

Turkcell Global Bilgi İnsan Kaynakları Planlama ve İşe Alım Müdürü Kenan Şahan, çağrı merkezlerinde işe alım süreçleri, görüşmeye giderken dikkat edilecek noktalar ve mülakatta nasıl davranılması gerektiği konularında ayrıntılı bilgiler verdi. Öğrencilerin sorularının yanıtlanmasının ardından Babaeski Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Kâmil Malkoçlu’nun  Harun Eren ve Kenan Şahan’a teşekkür belgesi takdim etmesi ile seminer sona erdi.

seminer

Facebook Twitter Google Plus
SEMİNER
Telefon Tablet Bilgisayar Bu website tüm cihazlarla uyumludur.